Bai termale Szeged

Experiența la băi termale în Ungaria

Lectură de 2 minute

Fiecare vacanță are specificul ei. Uneori mergem în city-break la Roma, alteori ne place să ne relaxăm. Locul perfect de relaxare pentru noi este la băi termale în Ungaria. Astfel, m-am gândit să îți descriu puțin experiența. De asemenea, voi povesti și despre activitățile specifice unei vacanțe la băi termale în Ungaria.

De ce băi termale în Ungaria

Băile termale sunt locul ideal de relaxare. Ungaria este o țară recunoscută pentru turismul balnear. În mai multe locații am văzut condițiile impecabile. Mai mult, hotelurile sunt legate direct de complexele de băi termale. Acest lucru este extrem de comod pentru că nu trebuie să ieși din hotel.

Alt motiv care ne face să alegem Ungaria pentru relaxare este prețul. Costurile unei astfel de excursii sunt mici raportate la calitate.

Hotelurile

De fiecare dată când am mers am stat la hoteluri din lanțul Hunguest. În majoritatea locațiilor, hotelul aparținând Hunguest este legat de complexul de băi termale. De asemenea, hotelurile sunt în general de patru stele. Condițiile oferite sunt foarte bune începând de la halat și terminând cu mâncarea.

Mereu optăm pentru pachetul cu demipensiune. Acesta include evident mic dejun și cină, dar și o gustare de prânz cu supă sau prăjituri. Astfel, nu am avut niciodată nevoie să mâncăm în oraș. Mâncarea a fost variată și delicioasă! Am găsit tot timpul variante de preparate pentru toate gusturile. Este chiar posibil să faci un meniu vegetarian sau vegan. În Szeged am avut atât mâncare italienească cât și ungurească.

Pachetul hotelier include și intrarea nelimitată la băi și la spa-ul hotelului. Este un pachet foarte avantajos. Dacă te gândești să îți iei un hotel mai ieftin sau chiar o cazare prin airbnb și apoi să intri zilnic la băi, nu este o idee bună. Am calculat și această variantă este mai scumpă decât pachetul la Hunguest.

Activități

La băi termale în Ungaria cea mai importantă activitate este relaxarea! Îți sugerez să înoți  în bazinele cu apă caldă de afară sau pur și simplu să stai și să admiri priveliștea. Unele bazine au și hidromasaj.

Apoi, îți recomand să încerci saunele – umedă, uscată sau cu infraroșu. În unele locuri am găsit chiar salină sau cameră de aromoterapie. La intrarea în fiecare locație sunt scrise detalii despre sauna sau piscina respectivă – temperatură, beneficii, indicații și contra-indicații.  De aceea, citește mai întâi ce scrie și apoi intră în saună. Nu uita că sauna este un loc de relaxare astfel că liniștea face parte din conduita de bune maniere.

Evident, există locuri special pentru copii. Piscine special amenajate cu curenți de apă sau cu tot felul de tobogane. Ai grijă, copiii nu au voie în piscinele cu apă termale, ci doar în cele cu apă caldă.

Concluzii

Excursiile la băi termale în Ungaria sunt cea mai bună idee de relaxare. Ai parte de condiții de calitate la prețuri decente. Mâncarea este diversă și delicioasă. Bineînțeles, activitățiile la băi sunt potrivite pentru orice vârstă.